АТЕСТАЦІЯ 2023-2024

План підвищення кваліфікації педагогічних працівників

ЗДО (ясла-садок)№ 9 «Фіалка» на 2023 -2024р., схвалений  на педагогічній раді від 01.09. 2023 року

 

№№ Прізвище, ім'я, по-батькові назва курсів кількість годин термін відпрвідальний
1. Єсіна Яніна Віталіївна фахові 156-180 лютий 2024 Директор ЗДО
2. Ловчева Марія Іварівна фахові 156-180 жовтень 2024 Директор ЗДО
3. Бабич Нвдія Федосіївна фахові 156-180 квітень 2024 Директор ЗДО
4. Узцнова Тетяна Василівна фахові 156-180 жовтень 2024

Директор ЗДО

 

 

 

Список педагогічних працівників, які будуть  атестуватися у 2023-2024 н.р. по ЗДО № 9 "Фіалка" Роменської міської ради Сумської області

1.Соколовська Н.І.

2.Лаврик Л.В.

3.Чорна С.В.

4.Бєлявська Н.Ю.

5.Яременко І.В.

6.Гончарова І.В.

7.Мірошниченко О.О.

Графік засідань атестаційної комісії І рівня при ЗДО (ясла-садок) №9 "Фіалка"на 2023/2024 навчальний рік

 

Заголовок
№ засідання Основні питання Дата проведення Відповідальні Примітка
1 1. Розподіл функціональних обов'язків між членами атестаційної комісії.
2. Планування роботи атестаційної комісії
3. Складання графіка роботи атестаційної комісії I рівня  у закладі дошкільної псвіти (ясла-садок) № 9 "Фіалка"на 2023/2024 навчальний рік.
4. Опрацювання наказу МОН від 09.09.2022 № 805 "Про затвердження Змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників".
5. Різне
10.10.2023 н.р. Соколовська Н.І.
Голова атестаційної комісії
 
2 1. Розгляд поданих комісії документів.
2. Затвердження списків педагогічних працівників, що атестуються у 2023 році
3. Затвердження графіка засідань атестаційної комісії І рівня  у ЗДО № 9 "Фіалка" на 2023/2024 навчальний рік.
До 10.10.2023

Соколовська Н.І.

Голова атестаційної комісії;
Бабич Н.Ф.., заступник голови атестаційної комісії

 
3 1. Проведення засідання з розгляду питань вивчення системи і досвіду роботи педагогів, які атестуються лютий 2024 Соколовська Н.І., голова атестаційної комісії  
4 1. Атестація педагогічних працівників (розгляд атестаційних листів, заслуховування тих, хто атестується, прийняття рішення) До 01.04.2024 Соколовська Н.І., Голова атестаційної комісії;
члени атестаційної комісії

 

План роботи атестаційної комісії І рівня при ЗДО (ясла-садок) № 9 "Фіалка" у 2023/2024 навчальному році

 

№ з/п Зміст роботи Термін Відповідальний
1. Підготовка до видання наказу «Про проведення атестації педагогічних працівників у поточному році» До 20.09.2023 Соколовська Н.І.,  Директор ЗДО
2. Створення атестаційної комісії До 20.09.2023 Соколовська Н.І.,  Директор ЗДО
3. Засідання атестаційної комісії з розгляду питань:
- розподіл функціональних обов‘язків між членами атестаційної комісії;
- планування роботи атестаційної комісії;
- складання графіку засідань атестаційної комісії
До 10.10.2023 Соколовська Н.І.,  Директор ЗДО
4. Оформлення стенду з питань атестації педагогічних працівників жовтень Бабич Н.Ф., Заступник голови атестаційної комісії
5. Оформлення законодавчої, правової та нормативної документації з питань атестації педагогічних працівників жовтень Голова, члени атестаційної комісії І рівня
6. Прийом заяв від педагогічних працівників на позачергову атестацію. Подання адміністрації До 20.12.2023 Балицьа Н.А.,
Секретар атестаційної комісії
7. Засідання атестаційної комісії з розгляду питань:
- уточнення списків педагогічних працівників, що атестуються
До 10.10.2023 Голова, члени атестаційної комісії І рівня
8. Підготовка та видання наказу «Про атестацію педагогічних працівників» До 10.10.2023 Голова атестаційної комісії,секретар атестаційної комісії
9. Закріплення членів атестаційної комісії за вихователями, які атестуються, для надання консультативної допомоги у підготовці та проведенні атестації До 10.10.2023 Голова атестаційної комісії
10. Складання планів індивідуальної підготовки і проведення атестації педагогів, які атестуються До 15.10.2023 Секретар атестаційної комісії, члени атестаційної комісії
11. Відвідування навчально-виховних заходів в ході вивчення системи і досвіду роботи педагогів, що атестуються (згідно з планами індивідуальної підготовки педагогічного працівника до атестації) Листопад – Березень 2023/2024 Голова атестаційної комісії
12. Засідання атестаційної комісії (за потребою) Листопад – Березень 2023/2024 Голова атестаційної комісії
13. Провести засідання педагогічних рад, виробничих нарад з розгляду атестаційних матеріалів Січень 2024 Соколовська Н.І.,  Директор ЗДО
14. Опрацювання системи та досвіду роботи педагога, що атестується педагогічним колективом Лютий 2024 Члени атестаційної комісії
15. Оформлення атестаційних листів До 16.03.2024 Секретар атестаційної комісії
16. Засідання атестаційної комісії з розгляду питань прийняття рішень встановлення (підтвердження) кваліфікаційних категорій, присвоєння (підтвердження) педагогічних звань, порушення клопотання перед районною атестаційною комісією До 17.03.2024 Голова атестаційної комісії, члени атестаційної комісії
17. Остаточне оформлення атестаційних листів за підсумками засідання атестаційної комісії До 01.04.2024 Секретар атестаційної комісії
18. Аналіз підсумків атестації педагогічних кадрів Травень 2024 Голова атестаційної комісії
19. Підготовка звітної та статистичної документації за підсумками атестації поточного навчального року Травень 2024 Секретар атестаційної комісії

 

11 змін в атестації педагогів: підготуйтеся завчасно

Осучаснили процедуру проведення засідання атестаційної комісії.

І карантинні обмеження, з якими ми стикнулися під час пандемії коронавірусу і воєнний стан, спричинений військовою агре­сією РФ, змусили нас працювати дистанційно, використовувати різні технічні засоби. Тому в нове Положення внесли норми, відповідно до яких засідання атестаційної комісії можна проводити в режимі відеоконференцій. Кожен педагогічний працівник має право подавати відповідній атестаційній комісії атестаційні документи в електрон­ній формі: формат PDF, кожен документ окремим файлом. Комісія повинна підтвердити отримання документів. Атестаційна комісія також може надсилати інформацію про проведення засідань працівнику на електронну адресу, яку він вказав у заяві, запрошувати, надсилати сканований підписаний атестаційний лист. У новому Положенні враховані й форс-мажорні обставини, які унеможливлюють проведення засідання атестаційної комісії чи роботу атестаційної комісії. Атестацію можна відтермінувати до закінчення надзвичайних обставин, які спричинили відтермінування.

2. Збільшили автономію закладів освіти.

Якщо раніше вищу кваліфікаційну категорію, як і відповідні звання, як-от «старший вчитель», «старший вихователь», «вчитель-методист», «вихователь-методист», присвоювали лише атестаційні комісії ІІ і ІІІ рівнів, а комісії І рівня, тобто на рівні закладу освіти, могли тільки порушувати клопотання про присвоєння вищої кваліфікації чи педагогічного звання перед атестаційною комісією ІІ чи ІІІ рівня, то за новим Положенням таке рішення ухвалює атестаційна комісія на рівні закладу освіти. Єдиний щодо кого не може ухвалювати рішення атестаційна комісія І рівня, це керівник закладу освіти. Керівника закладу освіти на відповідність займаній посаді атестує атестаційна комісія ІІ рівня, тобто відповідного органу управління освітою. Є й певні обмеження до атестаційної комісії І рівня. Цю комісію можна створювати тільки у тих закладах освіти, в яких працює понад 15 педагогічних працівників. Якщо їх у закладі менше 15, то атестацію здійснює атестаційна комісія ІІ рівня, тобто атестаційна комісія відповідного органу управління освітою. 3. Визначили вимоги до роботи секретаря атестаційної комісії.

Секретар атестаційної комісії: приймає, реєструє та зберігає документи, які подали педагогічні працівники, до розгляду та під час розгляду їх атестаційною комісією; організовує роботу атестаційної комісії, веде та підписує протоколи засідань атестаційної комісії; оформлює та підписує атестаційні листи; повідомляє педагогічним працівникам про місце і час проведення засідання атестаційної комісії, якщо їх запросили на засідання; забезпечує оприлюднення інформації про діяльність атестаційної комісії: розміщує її на сайті закладу освіти, органу управління у сфері освіти.

4. Змінили вимоги до голосування.

Якщо раніше члени атестаційної комісії ухвалювали рішення про присвоєння чи неприсвоєння педагогічних звань, певних кваліфікаційних категорій таємним голосуванням, то нове Положення дозволяє комісії самій визначати, як проводити голосування: відкрито чи таємно. Відмітку про це потрібно зробити у протоколі. Якщо при ухваленні рішення про присвоєння кваліфікаційної категорії чи педагогічного звання в атестаційній комісії рівна кількість голосів розподілилася між «за» і «проти», рішення ухвалюють на користь педагогічного працівника.

5. Спростили норму щодо підписання протоколу та атестаційних листів.

І протокол засідання атестаційної комісії, й атестаційні листи мають підписувати лише голова та секретар атестаційної комісії. Раніше була норма, що ці документи підписували всі члени атестаційної комісії. У додатку до нового Положення подали приклад оформлення протоколу засідання атестаційної комісії. Якщо атестується голова атестаційної комісії, а головою може бути як керівник закладу освіти, так і його заступник, то він не може головувати. Це стосується тих керівників, які у закладі за сумісництвом займаються викладацькою роботою.

6. Змінили вимоги щодо вивчення практичного досвіду педагога.

Атестаційна комісія може ухвалювати рішення про вивчення практичного досвіду педагогічного працівника, який атестується. Якщо раніше атестаційна комісія обов’язко мала відвідувати заняття, уроки, позаурочні заходи педагога, який атестується, то тепер, якщо немає питань до педагогічної діяльності працівника, то достатньо тих документів, які він подав до атестаційної комісії.

7. Скасували вимогу щодо присутності педагога на засіданні атестаційної комісії.

Раніше рішення про присвоєння кваліфікаційної категорії чи педагогічного звання атестаційна комісія ухвалювала в присутності педагогічного працівника, тобто його запрошували на засідання. Якщо педагог не міг бути присутнім, то повинен був надавати підтверджувальні документи. Згідно з новим Положенням педагог може бути присутнім на засіданні атестаційної комісії, якщо забажає або якщо виникли питання у членів атестаційної комісії чи до тих документів, які подав педагог, чи до певних показників роботи працівника тощо.

8. Змінили вимоги до позачергової атестації.

Раніше позачергову атестацію проводили, якщо у міжатестаційний період у педагогічного працівника були певні досягнення, перемоги в конкурсах тощо, що давало підстави для позачергового розгляду документів. За новим Положенням позачергову атестацію можна проводити не лише за ініціативою педагогічного працівника, а й за ініціативою керівника закладу освіти, якщо він встановив погіршення результатів роботи працівника. Також позачергову атестацію керівника закладу освіти можуть проводити, якщо внаслідок проведення інституційного аудиту в зак­ладі освіти експерти виявили низьку якість освітньої діяльності. У додатку до нового Положення подали приклади оформлення заяви про проведення позачергової атестації та апеляційної заяви.

9. Змінили дату збільшення оплати праці.

Керівник закладу освіти протягом трьох робочих днів після засідання атестаційної комісії, за результатами якого педагогічному працівникові було присвоєно (підтверджено) кваліфікаційну категорію, педагогічне звання, має видати відповідний наказ та ознайомити з ним педагогічного працівника під підпис. Наказ керівник має подати до бухгалтерії закладу освіти чи до централізованої бухгалтерії, що здійснює бухгалтерський облік зак­ладу освіти, для нарахування заробітної плати та проведення її перерахунку з дати видання наказу про присвоєння наступної кваліфікаційної категорії або присвоєння педагогічного звання. 10. Визначили сертифікацію як проходження атестації.

Якщо педагогічний працівник успішно пройшов сертифікацію, її зараховують як проходження атестації. Сертифікація також є підставою для присвоєння педагогу відповідної кваліфікаційної категорії та/або педагогічного звання. Зарахування сертифікації здійснюється один раз протягом строку дії сертифіката під час чергової або позачергової атестації педагога, що проводять за його ініціативи.

11. Визначили вимоги до присвоєння кваліфікаційних категорій педагогам дитсадків.

Кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії» присвоюють педагогічним працівникам закладів дошкільної освіти, які мають освітньо-професійний ступінь фахового молодшого бакалавра. Кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії» присвоюють педагогічним працівникам закладів дошкільної освіти, які мають освітньо-професійний ступінь фахового молодшого бакалавра або ступінь вищої освіти молодший бакалавр (освітньо-кваліфікаційний рівень молодший спеціаліст). Щодо кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії», то зберігається вимога, що у педагогічного працівника має бути освітній рівень магістр (освітньо-кваліфікаційний рівень спеціалі

Джерело: https://ezavdnz.expertus.com.ua/10003955