Статут

. Загальні положення


1.   Роменський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 9 «Фіалка» Роменської місь ради Сумської області (далі - заклад дошкільної освіти) утворений відповідно до Закс України «Про місцеве самоврядування в Україні», Господарського кодексу Украй Цивільного кодексу України.

2.  Заклад дошкільної освіти є ясла-садок комбінованого типу з компенсуючими групам

3.  Найменування:

1)   повне: Роменський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 9 «Фіалка» Роменськ міської ради Сумської області;

2)  скорочене: ЗДО № 9 «Фіалка».

4.  Місцезнаходження закладу дошкільної освіти: 42000, Сумська область, місто Ромн вулиця Гетьмана Мазепи, будинок 55.

ЄДРПОУ-34608160

Форма власності - комунальна.

5.   Засновником закладу дошкільної освіти є Роменська міська рада Сумської обласі (далі - Засновник), код ЄДРПОУ 35425618, місцезнаходження: 42000, Сумська область місто Ромни, бульвар Шевченка, 2.

6.       Управління закладом дошкільної освіти здійснюється її Засновником чере: уповноважений ним орган - відділ освіти Виконавчого комітету Роменської міської рада Сумської області.

7.     Засновник здійснює фінансування закладу дошкільної освіти, його матеріально- технічне забезпечення, надає необхідні будівлі з обладнанням і матеріалами, організовує будівництво і ремонт приміщень, їх господарське обслуговування, харчування та медичне обслуговування дітей.

8.     Заклад дошкільної освіти в своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Положенням про заклади дошкільної освіти, іншими законодавчими актами України, постановами Верховної ради України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства освіти і науки, інших центральних органів виконавчої влади, рішенням місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, нормативно-правовими актами, що регулюють діяльність закладів освіти, власним Статутом та правилами внутрішнього розпорядку.

9.   Заклад дошкільної освіти є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в органах Державного казначейства, в установах банків, печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням та ідентифікаційним кодом, штамп і фірмовий бланк. Права й обов’язки юридичної особи заклад дошкільної освіти набуває з дня його державної реєстрації.


                                                                            2

 

 

10.    Головною метою закладу дошкільної освіти є забезпечення реалізації права дитини на здобуття дошкільної освіти, її фізичний, розумовий і духовний розвиток, соціальну адаптацію та готовність продовжувати освіту.

11.     Діяльність закладу дошкільної освіти направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти:

1)  збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров'я дитини;

2)    виховання у дітей любові до України, шанобливого ставлення до родини, поваги до

народних традицій і звичаїв, державної мови, регіональних мов або мов меншин та рідної 4 % І мови, національних цінностей Українського народу, а також цінностей інших націй і народів,

свідомого ставлення до себе, оточення та довкілля;

3)      формування особистості дитини, розвиток її творчих здібностей, набуття нею соціального досвіду;

4)    виконання вимог Базового компонента дошкільної освіти, забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту;

5)  здійснення соціально-педагогічного патронату сім'ї.

12.   Заклад дошкільної освіти самостійно приймає рішення і здійснює діяльність в межах компетенції, передбаченої чинним законодавством, Положенням та даним Статутом.

13.  Заклад дошкільної освіти:

1)  задовольняє потреби громадян відповідної території в здобутті дошкільної освіти;

»

2)      забезпечує відповідність рівня дошкільної освіти вимогам Базового компонента дошкільної освіти;

3)   створює безпечні та нешкідливі умови розвитку, виховання та навчання дітей, режим роботи, умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров'я відповідно до санітарно- гігієнічних вимог та забезпечує їх дотримання;

4)      формує у дітей гігієнічні навички та основи здорового способу життя, норми безпечної поведінки;

5)   сприяє збереженню та зміцненню здоров'я, розумовому, психологічному і фізичному розвитку дітей;

6)   здійснює соціально-педагогічний патронат, взаємодію з сім'єю;

7)   є осередком поширення серед батьків психолого-педагогічних та фізіологічних знань про дітей дошкільного віку;

8)  планує свою діяльність та формує стратегію розвитку закладу;

9)   формує освітню програму закладу;


14.      Взаємовідносини між закладом дошкільної освіти та юридичними і фізичними особами визначаються угодами, що укладені між ними.

15.  Мова навчання і виховання у закладі дошкільної освіти - українська.

16.     Заклад дошкільної освіти є неприбутковою установою та утримується за рахунок бюджетних коштів.

Забороняється розподіляти .отримані доходи (прибутки) або їх частини для розподілу серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.

Доходи (прибутки) закладу дошкільної освіти використовуються виключно для фінансування видатків на утримання закладу дошкільної освіти, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених його установчими документами.

II. Комплектування закладу дошкільної освіти

1.  Заклад розрахований на 215 місць.

2.   Групи комплектуються за віковими (одновіковими або різновіковими) ознаками дітей

1

та для дітей з порушенням зору, вадами мови.

3.  У закладі дошкільної освіти функціонують групи:

1)  загального розвитку - 11;

2)   компенсуючого типу для дітей з порушенням зору - 1.

4.   Заклад дошкільної освіти має групи з денним режимом перебування дітей.

5.  Наповнюваність груп дітьми становить:

1)  для дітей віком від 1 до 3 років - до 15 осіб;

2)  для дітей віком від 3 до 7 років - до 20 осіб;

3)  в оздоровчий період - до 15 осіб;

4)   для дітей з порушенням зору - до 10 осіб;

5)  в інклюзивних групах - не більше трьох дітей з особливими освітніми потребами.

Групи комплектуються відповідно до нормативів наповнюваності, санітарно- гігієнічних норм і правил утримання дітей з урахуванням побажань батьків, або осіб, які їх замінюють. За рішенням засновника може встановлюватися менша наповнюваність груп дітьми.

6.   При закладі дошкільної освіти функціонує логопедичний пункт для надання допомоги дітям з вадами мови.

7.     Прийом дітей здійснюється його директором. Для зарахування дитини у заклад дошкільної освіти необхідно подати:

1) заяву від батьків або осіб, які їх замінюють;


2)    медичну довідку про стан здоров’я дитини з висновком лікаря, що дитина може відвідувати заклад дошкільної освіти;

3)  довідку дільничного лікаря про епідеміологічне оточення;

4)   документ для зарахування до групи компенсуючого типу;

5)   свідоцтво про народження дитини (копія).

8.      За дитиною зберігається місце у закладі дошкільної освіти у разі її хвороби, карантину, санаторного лікування, реабілітації, на час відпустки батьків або осіб, які їх замінюють, а також в літній оздоровчий період - до 75 днів. Із врахуванням місцевих умов Засновник може вносити необхідні зміни у встановлений порядок зберігання за дитиною місця в закладі дошкільної освіти.

9.   Відрахування дітей із закладу дошкільної освіти може здійснюватися:

1)  за бажанням батьків або осіб, які їх замінюють;                                                                  і

2)  на підставі медичного висновку про стан здоров’я дитини, що виключає можливість її подальшого перебування у закладі дошкільної освіти даного типу. Такий висновок одночасно повинен містити рекомендації щодо типу закладу дошкільної освіти, в якому доцільне подальше перебування дитини;

3)  у разі несплати без поважних причин батьками або особами, які їх замінюють, плати за харчування дитини протягом двох місяців.

10.   Адміністрація закладу дошкільної освіти зобов’язана письмово повідомити батьків або осіб, які їх замінюють, про відрахування дитини не менш як за 10 календарних днів.

11.   Переведення дітей з однієї вікової групи до іншої, формування новостворених груп здійснюється наприкінці оздоровчого періоду (серпень).

12.    Соціально-педагогічний патронат здійснює соціальний педагог закладу дошкільної освіти за умови організації занять вдома. Функції соціального педагога можуть виконувати інші працівники.

13.     Для задоволення освітніх, соціальних потреб, організації корекційно-розвиткової роботи у складі закладу дошкільної освіти можуть створюватися спеціальні та інклюзивні ірупи для виховання і навчання дітей з особливими освітніми потребами.

Для задоволення освітніх, соціальних потреб, організації корекційно-розвиткової роботи у складі закладів дошкільної освіти на підставі письмового звернення батьків або законних представників особи з особливими освітніми потребами в обов’язковому порядку утворюються інклюзивні та/або спеціальні групи для виховання і навчання дітей з особливими освітніми потребами.

Діти з особливими освітніми потребами можуть перебувати до семи (восьми) років у спеціальних закладах дошкільної освіти (групах) та інклюзивних групах закладів дошкільної освіти.

III. Розпорядок дня закладу дошкільної освіти

1. Заклад дошкільної освіти працює за п’ятиденним робочим тижнем протягом 12 годин. Вихідні дні: субота, неділя, святкові дні.


                                                                                       5


2.   Щоденний графік роботи закладу дошкільної освіти:

07.00- 17.30

чергові групи                            07.00 - 19.00

3.   Щоденний графік роботи груп закладу дошкільної освіти:

-      групи дітей раннього, молодшого, середнього та старшого дошкільного віку - 07.00- 19.00,

-         групи дітей передшкільного віку - 07.00 - 17.30.

г

IV. Організація освітнього процесу у закладі дошкільної освіти

1.   Навчальний рік у закладі дошкільної освіти починається 1 вересня і закінчується 31 травня наступного року. З 1 червня до 31 серпня (оздоровчий період) у закладі дошкільної освіти проводиться оздоровлення дітей.

2.  Заклад дошкільної освіти здійснює свою діяльність відповідно до річного плану, який складається на навчальний рік та оздоровчий період.

3.   План роботи закладу дошкільної освіти затверджується керівником такого закладу.

4.   Освітній процес у закладі дошкільної освіти здійснюється за Базовим компонентом дошкільної освіти в Україні.

5.  Заклад дошкільної освіти організовує освітній процес за морально-етичним напрямом.

6.    Заклад дошкільної освіти відповідно до статутних цілей і завдань може надавати додаткові освітні послуги, які не визначені Базовим компонентом дошкільної освіти в Україні, лише за згодою батьків дитини або осіб, які їх замінюють, за рахунок коштів батьків або осіб, які їх замінюють, фізичних та юридичних осіб на основі угоди між батьками або особами, які їх замінюють, та закладом дошкільної освіти у межах гранично допустимого навантаження дитини.

7.     Відмова батьків від запропонованих додаткових освітніх послуг не може бути підставою для відрахування дитини з закладу дошкільної освіти.

8.  У закладі дошкільної освіти платні послуги не можуть надаватися замість або в рамках Базового компонента дошкільної освіти в Україні.

V. Організація харчування дітей у закладі дошкільної освіти

1.   Засновник та директор закладу дошкільної освіти є відповідальними за організацію харчування дітей у закладі дошкільної освіти відповідно до Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах визначеного Міністерством охорони здоров’я спільно з Міністерством освіти і науки.

2.       Виробники, постачальники продуктів харчування відповідають за якість та безпечність продуктів та сировини, яку постачають у заклад дошкільної освіти.


санітарним станом харчоблоку, правильністю зберігання, дотриманням термінів реалізації продуктів, покладається на медичних працівників та директора закладу дошкільної освіти.

5. Плата за харчування здійснюється відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту» та інших нормативно-правових актів про дошкільну освіту.

і

VI.    Медичне обслуговування дітей у закладі дошкільної освіти

1.    Медичне обслуговування дітей закладу дошкільної освіти здійснюється на безоплатній основі медичними працівниками, які входять до штату цього закладу або відповідних закладів охорони здоров’я, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

2.   Медичний персонал здійснює організацію обов’язкових медичних оглядів, контроль за станом здоров’я, фізичним розвитком дитини, організацією фізичного виховання, загартуванням, дотриманням санітарно-гігієнічних норм та правил, режимом та якістю харчування.

3.     Заклад дошкільної освіти надає приміщення і забезпечує належні умови для роботи медичного персоналу і проведення лікувально-профілактичних заходів.

4.   Для здійснення лікувально-оздоровчої, корекційно-відновлювальної роботи у закладах дошкільної освіти компенсуючого та комбінованого типів, які мають спеціальні, інклюзивні та санаторні групи, обладнуються відповідні кабінети та приміщення.

VII. Учасники освітнього процесу

1.  Учасниками освітнього процесу у закладі дошкільної освіти є:

діти дошкільного віку, вихованці;

педагогічні працівники: директор, вихователі-методисти, вихователі, асистенти вихователів, вчителі-дефектологи, вчителі-логопеди, практичні психологи, соціальні педагоги, інструктори з фізкультури, музичні керівники, керівники гуртків, студій, секцій та І інші спеціалісти; помічники вихователів та няні;  медичні працівники;

батьки або особи, які їх замінюють; асистенти дітей з особливими освітніми потребами;

фізичні особи, які мають право здійснювати освітню діяльність у сфері дошкільної освіти.

2.     Права дитини у сфері дошкільної освіти визначені Конституцією України, Законом України «Про освіту», «Про дошкільну освіту» та іншими нормативно-правовими актами.

Дитина має гарантоване державою право на:

1)       безпечні та нешкідливі для здоров’я умови утримання, розвитку, виховання і навчання;

2)    захист від будь-якої інформації, пропаганди та агітації, що завдає шкоди її здоров’ю, моральном)' та духовному розвитку;

                                                                                 7

3)  захист від будь-яких форм експлуатації та дій, які шкодять здоров’ю дитини, а також від фізичного та психологічного насильства, приниження її гідності;

4)  здоровий спосіб життя;

5)діти з особливими освітніми потребами, що зумовлені порушеннями інтелектуального розвитку та/або сенсорними та фізичними порушеннями, мають право на першочергове зарахування до закладів дошкільної освіти;

6)  інші права, що не суперечать чинному законодавству України.

3.  Права батьків або осіб, які їх замінюють:

1)вибирати заклад дошкільної освіти та форму здобуття дитиною дошкільної освіти;

2)  обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування закладу дошкільної освіти;

3)  звертатися до відповідних органів управління освітою з питань розвитку, виховання і навчання своїх дітей;

4)  брати участь в покращенні організації освітнього процесу та зміцненні матеріально- технічної бази закладу,

5)  відмовлятися від запропонованих додаткових освітніх послуг;

6)  захищати законні інтереси своїх дітей у відповідних державних органах і суді;

7)   бути на громадських засадах асистентом дитини з особливими освітніми потребами або визначити особу, яка виконуватиме обов’язки асистента дитини.

8)    інші права батьків і осіб, які їх замінюють, визначаються Законом України «Про освіту».

4.  Батьки або особи, які їх замінюють, зобов’язані:

1)     виховувати у дітей любов до України, повагу до національних, історичних, культурних цінностей Українського народу, дбайливе ставлення до довкілля;

2)    забезпечувати умови для здобуття дітьми старшого дошкільного віку дошкільної освіти за будь-якою формою;

3)  постійно дбати про фізичне здоров'я, психічний стан дітей, створювати належні умови Хія розвитку їх природних задатків, нахилів та здібностей;

4)   поважати гідність дитини;

5)     виховувати у дитини працелюбність, шанобливе ставлення до старших за віком, державної мови, регіональних мов або мов меншин і рідної мови, до народних традицій і звичаїв:

6)     своєчасно вносити плату за харчування дитини в закладі дошкільної освіти у ■становленому порядку;

І

7)    своєчасно повідомляти заклад дошкільної освіти про можливість відсутності або хвороби дитини;


                                                                          8


 

 

8) інші обов’язки батьків і осіб, які їх замінюють, визначаються Законом України «Про освіту».

5.   На посаду педагогічного працівника закладу дошкільної освіти приймається особа з високими моральними якостями, яка має вищу педагогічну освіту за відповідною спеціальністю та/або професійну кваліфікацію педагогічного працівника, забезпечує результативність та якість роботи, а також фізичний і психічний стан якої дозволяє виконувати професійні обов’язки.

6.      Трудові відносини регулюються законодавством України про працю, Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них, правилами внутрішнього трудового розпорядку, цим Статутом.

7.   Працівників закладу дошкільної освіти призначає на посади та звільняє з посад його керівник у порядку, передбаченому установчими документами закладу, відповідно до законодавства.

8.  Педагогічні працівники закладу дошкільної освіти мають право:

1)  на вільний вибір педагогічно доцільних форм, методів і засобів роботи з дітьми;

2)   брати участь у роботі органів самоврядування закладу;

3)   на підвищення кваліфікації, участь у методичних об’єднаннях, нарадах тощо;

4)    проводити в установленому порядку науково-дослідну, експериментальну, пошукову роботу;

*

5)   вносити пропозиції щодо поліпшення роботи закладу;

6)   на соціальне та матеріальне забезпечення відповідно до законодавства;

7)      об’єднуватися у професійні спілки та бути членами інших об’єднань громадян діяльність яких не заборонена законодавством;

8)   на захист професійної честі та власної гідності;

9)   інші права, що не суперечать чинному законодавству України.

9.   Педагогічні працівники закладу дошкільної освіти зобов’язані:

1)  дотримуватися посадової інструкції та інструкції з охорони праці;

2)      виконувати Статут, відповідно до покладених обов’язків, правила внутрішнього розпорядку, умови контракту чи трудового договору;

3)   дотримуватися педагогічної етики, норм загальнолюдської моралі, поважати гідні'сть дитини та її батьків, або осіб, які їх замінюють;

4)    забезпечувати емоційний комфорт, захист дитини від будь-яких форм експлуатації та дій, які шкодять її здоров’ю, а також від фізичного та психологічного насильства;

5)    брати участь у роботі педагогічної ради та інших заходах, пов’язаних з підвищенням професійного рівня, педагогічної майстерності, загальнополітичної культури;

6)   виконувати накази та розпорядження керівництва;


                                                                9


 

7) інші обов’язки, що не суперечать чинному законодавству України.

10.   За успіхи у роботі можуть встановлюватися такі форми матеріального та морального заохочення:

1)  щорічне преміювання;

2)   подяка;

3)   почесні грамоти;

4)   представлення до державних нагород.

11.   Працівники закладу дошкільної освіти несуть відповідальність за збереження життя, фізичне і психічне здоров’я дитини згідно з чинним законодавством України.

12.     Працівники закладу дошкільної освіти проходять періодичні безоплатні медичні огляди в установленому законодавством порядку.

13.       Педагогічні працівники закладу дошкільної освіти підлягають атестації, яка здійснюється, як правило, один раз на п’ять років відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників України, затвердженого Міністерством освіти і науки України.

14.                    Педагогічні працівники, які систематично порушують положення Статуту, правкла внутрішнього розпорядку закладу дошкільної освіти, не виконують посадових обов’язків, умови колективного договору (контракту) або за результатами атестації не відповідають займаній посаді, звільняються з роботи відповідно до чинного законодавства України.

VIII. Управління закладом дошкільної освіти

1.       Управління закладом дошкільної освіти здійснюється її Засновником через уповноважений ним орган - відділ освіти Виконавчого комітету Роменської міської ради Сумської області.

2.   До виключної компетенції Засновника відноситься:

1)      затвердження обсягів фінансування закладу дошкільної освіти в установленому порядку центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері освіти, та забезпечує фінансування витрат на їх утримання; '

2)      забезпечення збереження матеріально-технічної бази закладу дошкільної освіти, розвиток їх мережі;

3)    встановлення розміру плати та пільгові умови оплати за харчування дітей у закладі дошкільної освіти;

4)   забезпечення організованого оздоровлення дітей дошкільного віку;

5)   прийняття рішення про управління майном закладу дошкільної освіти;

6)   прийняття рішень про реорганізацію або ліквідацію закладу дошкільної освіти;

7)    затвердження Статуту закладу дошкільної освіти, внесення змін та викладення його в ■овій редакції.


                                                                                   10

 

8)  контролює організацію та якість харчування і медичного обслуговування дітей;

9)   відповідає за організацію харчування дітей у закладі дошкільної освіти;

10)        затверджує правила внутрішнього трудового розпорядку, посадові інструкції • працівників за погодженням з профспілковим комітетом;

11)  приймає на роботу та звільняє з роботи працівників закладу дошкільної освіти;

12)        забезпечує дотримання санітарно-гігієнічних, протипожежних норм і правил, і техніки безпеки, вимог безпечної життєдіяльності дітей і працівників;

13)        контролює відповідність застосованих форм, методів і засобів розвитку, виховання і навчання дітей їх віковим, психофізіологічним особливостям, здібностям і потребам;

і (

14)      підтримує ініціативу щодо вдосконалення освітньої роботи, заохочує творчі

пошуки, дослідно-експериментальну роботу педагогів;

15)  організовує різні форми співпраці з батьками або особами, які їх замінюють;

16)   щороку звітує про свою діяльність на загальних зборах (конференціях) колективу та бвтьків або осіб, які їх замінюють;

17)       забезпечує умови для здійснення дієвого та відкритого громадського контролю за дальністю закладу дошкільної освіти;

18)    здійснює інші повноваження, передбачені законодавством про освіту, дошкільну освіту.

7.    Колегіальним постійно діючим органом управління закладом дошкільної освіти є ■едагогічна рада. До складу педагогічної ради входять: директор, педагогічні працівники, медичні працівники, інші спеціалісти. До складу педагогічної ради можуть входити голрви батьківських комітетів, фізичні особи, які провадять освітню діяльність у сфері дошкільної освіти. Запрошеними з правом дорадчого голосу можуть бути представники громадських об' єднань, педагогічні працівники закладів середньої освіти, батьки або особи, які їх замінюють.

Головою педагогічної ради є директор закладу дошкільної освіти. Педагогічна рада обирає зі свого складу секретаря на навчальний рік.

8.  Педагогічна рада закладу дошкільної освіти:

1)       схвалює освітню програму закладу, оцінює результативність її виконання та ■конання Базового компонента дошкільної освіти, хід якісного виконання програм розвитку, виховання і навчання дітей у кожній віковій групі;

2)формує систему та затверджує процедури внутрішнього забезпечення якості освіти, икрема систему та механізми забезпечення академічної доброчесності;

г 3) розглядає питання вдосконалення організації освітнього процесу у закладі;

4) визначає план роботи закладу та педагогічне навантаження педагогічних працівників;

|: 5) затверджує заходи щодо зміцнення здоров’я дітей;


                                                                                12


 

6)обговорює питання підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їхньої творчої ініціативи;

7)  затверджує щорічний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників;

8)  заслуховує звіти педагогічних працівників, які проходять атестацію;

9)розглядає питання впровадження в освітній процес найкращого педагогічного досвіду та інновацій, участі в дослідницькій, експериментальній, інноваційній діяльності, співпраці з іншими закладами освіти, науковими установами, фізичними та юридичними особами,'які сприяють розвитку освіти;

10)визначає шляхи співпраці закладу дошкільної освіти з сім’єю;

11)     ухвалює рішення щодо відзначення, морального та матеріального заохочення вихованців, працівників закладу та інших учасників освітнього процесу;

12)   розглядає питання щодо відповідальності працівників закладу та інших учасників ■світнього процесу за невиконання ними своїх обов’язків;

13)    має право ініціювати проведення позапланового інституційного аудиту закладу та ■»ведення громадської акредитації закладу;

І 14) розглядає інші питання, віднесені законодавством до її повноважень.

І Рішення педагогічної ради закладу дошкільної освіти вводяться в дію рішеннями ■врівника закладу.                                                                                                                                              «

І Робота педагогічної ради планується довільно, відповідно до потреб закладу дошкільної ■світи. Кількість засідань педагогічної ради становить 4 рази на рік.

І 9. У закладі дошкільної освіти можуть діяти:

органи самоврядування працівників закладу освіти;

органи батьківського самоврядування;

I 4 ;

інші органи громадського самоврядування учасників освітнього процесу.

[ Вищим колегіальним органом громадського самоврядування закладу дошкільної освіти є загальні збори (конференція) колективу закладу дошкільної освіти.

І Загальні збори (конференція) заслуховують звіти керівника закладу дошкільної освіти з питань статутної діяльності та дають оцінку його професійно-педагогічної діяльності, Ірії пі і ним питання навчально-виховної, методичної, економічної і фінансово- дарської діяльності закладу дошкільної освіти.

1 10. У закладі дошкільної освіти може діяти піклувальна рада - орган , який формується з представників органів виконавчої влади, підприємств, ■Гтшігп навчальних закладів, організацій, окремих громадян з метою залучення ■шіадськості до вирішення проблем освіти, забезпечення сприятливих умов ефективної Ьботн закладу дошкільної освіти.

Піклувальна рада - 7 осіб, створюється за рішенням загальних зборів або ради ■паду дошкільної освіти. Члени піклувальної ради обираються на загальних зборах закладу ■щільної освіти і працюють на громадських засадах. Очолює піклувальну раду голова,

І                                                                                                                                                                                                                                            13


який обирається шляхом голосування на її засіданні з числа членів піклувальної ради. Кількість засідань визначається їх доцільністю, але, як правило, не менше ніж чотири рази на рік.

11. Основними завданнями піклувальної ради є:

1)   співпраця з органами виконавчої влади, підприємствами, установами, організаціями, навчальними закладами, окремими громадянами, спрямована на поліпшення умов утримання дітей у закладі дошкільної освіти;

2)       сприяння зміцненню матеріально-технічної, культурно-спортивної, корекційно- ■ідновлювальної, лікувально-оздоровчої бази закладу дошкільної освіти;

3)   сприяння залученню додаткових джерел фінансування закладу дошкільної освіти;

4)      сприяння організації та проведенню заходів, спрямованих на охорону життя та здоров'я учасників освітнього процесу;

5)   організація дозвілля та оздоровлення дітей та працівників закладу дошкільної освіти;

6)   стимулювання творчої праці педагогічних працівників;                                                     '

7)   всебічне зміцнення зв’язків між родинами дітей та закладом дошкільної освіти;

8)   сприяння соціально-правовому захисту учасників освітнього процесу.

IX. Фінансово-господарська діяльність та матеріально - технічна база закладу дошкільної освіти

1. Фінансування закладу дошкільної освіти здійснюється його Засновником.

Фінансово-господарська діяльність закладу дошкільної освіти проводиться відповідно до Бюджетного Кодексу України, Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту» та інших нормативно-правових актів.

4 ' 2. Фінансування закладу дошкільної освіти здійснюється за рахунок коштів міського бюджету-, а також за рахунок додаткових джерел фінансування, не заборонених Законодавством.

3.   Заклад дошкільної освіти може надавати платні освітні та інші послуги, перелік яких ерджує Кабінет Міністрів України. Засновник має право затверджувати перелік платних

і їх та інших послуг, що не увійшли до переліку, затвердженого Кабінетом Міністрів їй.

4.   Додатковими джерелами формування коштів закладу дошкільної освіти є:

1)      кошти, одержані за надання платних освітніх та інших послуг, перелік яких зажений Кабінетом Міністрів України;

2)   кошти гуманітарної допомоги, благодійні внески;

3)   добровільні грошові внески, матеріальні цінності підприємств, установ, організацій та громадян;

»

4)  гранти;

5)  дарунки;


6) інші надходження, що не заборонені чинним законодавством України.

5. Заклад дошкільної освіти у процесі провадження фінансово-господарської діяльності має право:

1)   користуватися пільгами, встановленими чинним законодавством;

2)      отримувати будинки, споруди, транспортні засоби від органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій;

3)     використовувати кошти, отримані закладом дошкільної освіти з додаткових джерел фінансування, для провадження діяльності, передбаченої його статутом;

4)           спрямовувати відповідні кошти на благоустрій території, соціально-побутове |щризначення;

5)    користуватися безоплатно земельними ділянками, на яких він розташований;

6)   розвивати власну матеріальну базу;

7)     управляти та розпоряджатися майном, яке знаходиться в оперативному управлінні, передачі майна в оренду більше ніж на 5 днів, відчуження та передачі в заставу або в

листування третім особам. Для визначення орендної плати використовується іартизована оцінка вартості майна;

8)   виконувати інші дії, що не суперечать законодавству та Статуту закладу.

6.   Матеріально-технічна база закладу дошкільної освіти включає будівлі, споруди, ільні ділянки, комунікації, обладнання, транспортні засоби, інші матеріальні цінності, гість яких відображено у балансі. Майно закладу дошкільної освіти - комунальна

ість.

Майно закріплене за закладом дошкільної освіти належить йому на правах оперативного иіння та не може бути вилученим у нього, якщо інше не передбачено законодавством.

7.    Вимоги до матеріально-технічної бази закладу дошкільної освіти визначаються ювідними будівельними та санітарно-гігієнічними нормами і правилами. Примірні

матеріально-технічного оснащення закладу дошкільної освіти, ігрового, навчально- юго обладнання закладу дошкільної освіти затверджуються центральним органом зчої влади у сфері освіти і науки.

Ж. Заклад дошкільної освіти відповідно до чинного законодавства користується землею, природними ресурсами і несе відповідальність за дотримання вимог та норм їх

9.       Статистична звітність про діяльність закладу дошкільної освіти здійснюється іо до чинного законодавства України.

І

10.      Порядок діловодства і бухгалтерського обліку в закладі дошкільної освіти :я керівником закладу відповідно до законодавства.

11.  Бухгалтерський облік закладу дошкільної освіти здійснюється самостійно, відповідно >го рішення.